تیکت و پشتیبانی در وردپرس با افزونه وردپرس Awesome Support

سیستم تیکت و پشتیبانی در وردپرس با افزونه Awesome Support

همواره یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر سایت خدماتی و فروشگاهی وجود پشتیبانی می‌باشد. امروز می‌خواهیم به معرفی افزونه Awesome Support بپردازیم. با این افزونه به راحتی می‌توانید سیستم تیکت و پشتیبانی در وردپرس را ایجاد نمایید.

افزونه‌های زیادی برای ایجاد سیستم تیکت و پشتیبانی در وردپرس وجود دارند که افزونه Awesome Support یکی از بهترین‌ها می‌باشد.

با این افزونه می‌توانید امکاناتی مانند تعریف پشتیبان، ارسال فایل، پاسخگویی به تیکت‌ها در پیشخوان و… ایجاد کنید.

این افزونه بیش از 10 هزار نصب فعال دارد و رایگان می‌باشد.

سیستم تیکت و پشتیبانی در وردپرس با افزونه Awesome Support

ابتدا به قسمت افزونه ‌ها > افزودن بروید.

افزونه Awesome Support را جستجو، نصب و فعال نمایید.

پس از فعالسازی، به منوی پیشخوان شما گزینه‌ای به نام تیکت‌ها اضافه می‌گردد.

سیستم تیکت و پشتیبانی در وردپرس با افزونه Awesome Support

در ابتدا به بخش تنظمیات افزونه سیستم تیکت و پشتیبانی بروید.

تب کلی

سیستم تیکت و پشتیبانی در وردپرس با افزونه Awesome Support

در این بخش می‌توانید تنظیماتی از جمله

  • حالت نمایش پاسخ‌های پشتیبانی در دو نوع قدیمی یا جدید
  • تعیین تعداد پاسخ‌ها در هر صفحه
  • انتخاب پشتیبان پیش‌فرض
  • فعال و غیرفعال کردن عضویت در سیستم تیکت و پشتیبانی در وردپرس

و غیره را انجام دهید.

در قسمتی پایین‌تر این بخش، به قسمت صفحه افزونه‌ها می‌رسید.

سیستم تیکت و پشتیبانی در وردپرس با افزونه Awesome Support

از بخش مقاله تیکت، صفحه پیشفرض ثبت تیکت را تعیین کنید. به صورت نرمال پس از نصب افزونه، صفحات لازم ساخته می‌شوند اما اگر چنین نشد یا صفحه را پاک کردید، کافی است با شورت کد مربوطه یک برگه جدید بسازید.

سپس مانند برگه بالا، صفحه مربوط به لیست تیکت ها را تعیین یا درست کنید.

تب Product Management

سیستم تیکت و پشتیبانی در وردپرس با افزونه Awesome Support

در این بخش می‌توانید موارد زیر را تنظیم نمایید:

  • انتخاب محصولات در سایت برای تیکت و پشتیبانی در وردپرس
  • امکان سینک محصولات ووکامرس اگر از این افزونه فروشگاهی استفاده می‌کنید.
  • انتخاب محصولاتی که می‌خواهید سیستم تیکت و پشتیبانی در وردپرس را داشته باشند از بخش Include Products
  • استثنا کردن محصولاتی که نمی‌خواهید برای آنها پشتیبانی ارائه گردد از بخش Exclude Products

 

تب استایل

در این قسمت می‌توانید رنگ پوسته سیستم تیکت و پشتیبانی را سفارشی کنید.

در بخش رنگ‎ها، رنگ مورد نظر برای هر بخش از پشتیبانی سایت را انتخاب کنید.

تب ایمیل ها

سیستم تیکت و پشتیبانی در وردپرس با افزونه Awesome Support

در این بخش می‌توانید قسمت‌هایی مثل آپلود لوگو، هدر و متن و فوتر ایمیل ارسالی، اطلاعات ارسال کننده، محتوای ایمیل ها در هنگام پاسخ دادن و بسته شدن تیکت و غیره را تنظیم نمایید.

تب آپلود فایل

سیستم تیکت و پشتیبانی در وردپرس با افزونه Awesome Support

در بخش آپلود فایل می‌توانید تنظیمات مربوط به ارسال فایل در سیستم تیکت و پشتیبانی در وردپرس را تنظیم کنید.

تنظیماتی از قبیل تعیین فرمت، حداکثر سایز و تعداد فایل‌ها.

اکنون پس از تنظیمات بالا، به بخش موضوعات در زیر منوی افزونه بروید و واحدهای مورد نظر را برای تیکت و پشتیبانی در وردپرس انتخاب کنید.

در تصویر زیر محیط بخش پشتیبانی را مشاهده می‌کنید:

سیستم تیکت و پشتیبانی در وردپرس با افزونه Awesome Support

ویرایش تیکت ها هم به شکل زیر خواهد بود:

سیستم تیکت و پشتیبانی در وردپرس با افزونه Awesome Support

خب آموزش ما تمام شد.

امیدواریم توانسته باشیم نحوه ایجاد سیستم تیکت و پشتیبانی در وردپرس با افزونه Awesome Support را به خوبی آموزش داده باشیم.

موفق باشید 🙂

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *